gcc na ac-amd64 - o sso chodzi???

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 6 Mar 2004, 22:19:24 CET

Na builderach był rozjazd wersji gcc (3.3.3-1) i g77 (3.3.2-coś), przez
co g77 nie działał (brakowało ścisłej zależności w g77).
(z wyjątkiem ppc, gdzie na razie brakuje gcc 3.3.3)

Sprawę załatwiło jedno polecenie - na wszystkich builderach z wyjątkiem
amd64, gdzie zaszło:

[poldek -Uv gcc-g77]
mark gcc-g77-3.3.2-3
gcc-g77-3.3.2-3: equal version installed, skipped

[rpm -q gcc gcc-c++ gcc-g77]
gcc-3.3.3-1
gcc-c++-3.3.3-1
gcc-g77-3.3.2-3

[poldek -Uv gcc-g77-3.3.3-1]
error: mark: gcc-g77-3.3.3-1 not found

???
Sprawdzałem, gcc-g77-3.3.3-1 leży w ready, także dla amd64.
Co to może być - indeksy nie przegenerowane albo poldek ma ready
wyłączone? Więcej pomysłów nie mam. A nie mam jak łatwo sprawdzić
(nie będę wysyłał iluś poleceń na ślepo).