freespace@ep09

Sergiusz Pawlowicz ser w pld-linux.org
Sob, 6 Mar 2004, 01:48:13 CET

--->[Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:]

> Przecież oni mogą  olać i586 - nie  będzie może kompletna,
> ale  skoro podważasz  sens tej  arch to  przecież nic  nie
> szkodzi, nie?

To nie  jest niestety  takie proste,  gdyż przeplata  się na
ftp.  Myślę, że  zgodzą się  tylko na  i686, ewentualnie  64
bitowe  architektury -  miejsce  w ibiblio.org  jest a  wagę
złota (mają w US superłącza).

Ale szkoda,  że to oni  muszę cenzurować PLD, że  nie możemy
się  sami  dogadać... Gdyby  ci,  co  chcą i586  dostarczyli
jakichś testów wydajności w porównaniu do i386... Marzenia.

--
PLD Linux rulez