mozilla-firefox-lang-pl-0.8-0.3

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Mar 2004, 02:03:25 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 00:22:13 +0100, undefine w aramin.net wrote:

> wizualnie tak. testow nie robilem bo nie wiem jak ;)

No i zainstalowałem. Wady: nie działa find as type, zmienili klawisze
(nowy tab to alt-enter, a był ctrl-enter, odwrócone znaczenie shift/alt
rolka pionowa, ponadto teraz alt nie powoduje szybszego przewijania, a
wolniejsze), nadal nie poprawili błędu z flashem, menu - chodzą
zdecydowanie wolniej niż mój kompilat Mozilli, podobnie tworzenie nowych
zakładek. Ale renderowanie stron - szybsze, widzę to po kółku
autoscrolla, które pod Mozillą 'rwie' się. Uruchamia się również
szybciej. No i mam już zainstalowanych 7 przeglądarek www, a żadna z
nich nie jest optymalna:/

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/