freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Mar 2004, 02:34:04 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 01:33:47 +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Odpal sobie takie XP na tym sprzęcie. Zobaczysz, co to znaczy irytująco długie
> czekanie na wyrenderowanie menu. Jest to czas porównywalny z czasem
> uzyskiwanym na i586 z WŁĄCZONYM antyalisingiem.

A co ma piernik do wiatraka? Po co mi tu z jakimś XP wyskakujesz, skoro
ja piszę po prostu, że Mozilli używać się na tym nie da? [*]

BTW renderowanie Mozilli w XP i 2k3 jest szybsze niż pod Linuksem, mimo
binarnych sterowników z RandR w tym ostatnim, także podejrzewam, że
gdyby do tego 586 wsadzić odpowiednio dużo RAM-u, to byłoby szybciej.

* Tak, wiem że są frustraci, którzy będą używać. Książką też się da
  gwoździa wbić.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/