freespace@ep09

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 6 Mar 2004, 10:05:47 CET

On Sat, 6 Mar 2004, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> --->[Quoting Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:]

> To nie  jest niestety  takie proste,  gdyż przeplata  się na
> ftp.  Myślę, że  zgodzą się  tylko na  i686, ewentualnie  64
> bitowe  architektury -  miejsce  w ibiblio.org  jest a  wagę
> złota (mają w US superłącza).
>
> Ale szkoda,  że to oni  muszę cenzurować PLD, że  nie możemy
> się  sami  dogadać... Gdyby  ci,  co  chcą i586  dostarczyli
> jakichś testów wydajności w porównaniu do i386... Marzenia.

A moze... tak mi zaswitalo... pobind'owac katalogi z ftp
dla rsynca tak, by jako odrebne zasoby dalo sie ssać
poszczegolne architektury danej linii distro.
Wtedy ibiblio mogloby ssac ac_i686, ac_amd64 i np ac_ppc,
zostawiajac reszte w spokoju.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-