freespace@ep09

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 6 Mar 2004, 14:06:21 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 06
March 2004 09:59, Marcin Bohosiewicz typed:

> Ja mam na P3-750MHz (laptop) OpenOffice z PLD (speedy: dzieki!)
> i chodzi jak burza. Na P3-550 tez uzywam i oo i so i jest OK.
> Tylko pamieci musi byc >= 256M i szybki dysk.

Albo bredzicie, albo nie wiecie, co to znaczy komfort użytkowania aplikacji.
OOo ani Mozilla to kobyły, które są najbardziej topornymi programami, z
jakimi się spotkałem.

Wspomniany TextMaker, czy M$ Office są kobyłami, a mimo to startują szybko.
A mam porównanie:
- na Celeronie 1,4GHz z 256 MB RAM M$ Office startują o 2 sekundy szybciej
niż OOo z opcją szybkiego startu,
- na Duronie 750MHz z 384 MB RAM start TextMakera trwa < 2 sekund, natomiast
start OOo ~20. Oba oparte są na GTK+2.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery