Update clamav co 2h - nie za często???

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 6 Mar 2004, 15:46:48 CET

On Sat, 6 Mar 2004, Michal Kochanowicz wrote:
> W clamav-0.67.1-5 częstotliwość uaktualniania bazy została ustawiona na
> 2h. Czy to nie za często??? Jak często są faktycznie robione modyfikacje
> tej bazy?

Nie jest to za często.
Zauważ, że jeżeli się nie wstrzelisz z update to masz 6h do tyłu, a tym
czasie możesz przeżyć atak wirusowy, jaki miałem wczoraj 23-24. Przez 1h
przemielonych miałem 600 wirusów z najprzeróżniejszych źródeł. A wirus był
wybitnie świeży, sprzed 3h. Gdybym miał update co 6h to bym był z ręką w
nocniku.

2h to nie jest za często.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski