Update clamav co 2h - nie za często???

Sob, 6 Mar 2004, 15:54:44 CET

On Saturday 06 of March 2004 15:46, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]

Najprawdopowobniej nic nie stoi na przeszkodzie aby były robione w skali
minut.
Zauważ że koszt sprawdzenia czy masz aktualną baze jest pomijalnie mały
(CPU,sieć) w przypadku gdy uaktulanień brak.
A w przypadku gdy są, zysk z wcześniejszego ich ściągnięcia  moze być b. duży
jak pokazał Paweł.

--
Mateusz Korniak