freespace@ep09

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 6 Mar 2004, 19:58:33 CET

Tomasz Pala wrote:

> Pytanie za 100 punktów: czym rysować tabelki? Najlepiej tak jak umie
> Word, czyli mam pisaczek i gumkę, którymi mogę dorysowywać podziały
> między komórkami i je kasować. Na wyjściu żeby był TeX lub sxw.

Tabelki trzeba dobrze projektowac, a nie zaopatrywac sie w pisaczek i
gumke! :P

Naszkicuj na papierku, a potem proste makro vima/skrypt perla/skrypt awk
niech Ci wygeneruje:

\begin{tabular}
  & & &(*ile Ci trzeba) \\
  (to samo co wyzej * ile Ci trzeba)
\end{tabular}

ew. generuj koncowa tabelke na podstawie jakiegos pliku zrodlowego. Ja
tak generowalem tabelki z plikow z pomiarami, ktore szly rowniez do
gnuplota. (szybki i banalny skrypt awk)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa