freespace@ep09

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Sob, 6 Mar 2004, 20:03:20 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 06:31:26PM +0100, Artur Flinta wrote:

> To jest chyba największa bolączka OO, kiepskie rysowanie table,
> potwierdzam, przez tą pierdołę (ale jednak istotną) nie udało się ludzi
> przekonac do OO. Niestety trzea było im przyznac rację.

Taaa, tabele to pięta achillesowa OOo. Na szczęście nowa wersja ma
implementować dzielenie tabel między stronami dokumentu. Dziewczyna się
rozpłakała przez to w pracy... nerwy jej puściły.

Z drugiej strony OOo ma swoje plusy. Style są bardziej naturalnie
zaszyte wewnątrz pakietu niż w MSO (tak się fachowiec wypowiedział),
konspekty numerowane są przyjemniejsze niż w MSO, wstawianie grafiki
też (W wordzie są dwa tryby dla rysunków). Parę innych plusów by się
jeszcze znalazło.

Na naszej stronie znajduje się opis wybranych operacji. Stworzyliśmy go
głównie do zajęć i dla naszych pracowników - może się przydać przy
wdrażaniu OOo tu i ówdzie.
http://195.187.79.45/LEWA/LAB/OOo/OOo.php

mimooh