cvs za SQUID'em

Jakub Krajniak jkr w op.pl
Sob, 6 Mar 2004, 21:02:36 CET

Witam,
Moze znacie jakies rozwiazanie na taki problem. Otoz, jest sobie
pracownia z kompami podlaczona do serwerka. Na serwerku zainstalowany
jest SQUID, i nie wiem co jeszcze, ale pewnie iptables tez. Proby
polaczenia sie z czym kolwiek z kompow w pracowni sa
odrzucane/blokowane. tj. jak wpisze ping www.chip.pl to dostaje Unknown
host, natomiast przegladarki dzialaja tylko jesli skonfiguruje sie aby
korzystaly z proxy: 192.168.1.1:8080 (czy jakos tak). Czy jest jakas
mozliwosc, aby mozna bylo korzystac na tych kompach z CVS? A...
polaczenie z czym kolwiek przez ssh tez nie dziala, tj. nie wiem jak
zrobic zeby ssh szlo przez proxy (pewnie nie mozna tak zrobic, i pewnie
SQUID to odfiltruje) Znacie jakies rozwiazanie?

teodor

--
|==|  Jakub Krajniak          >< PLD GNU/Linux user        |==|
|==|  linux user: #340800     ><                           |==|