useradd -m m.pecio

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Nie, 7 Mar 2004, 09:15:36 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 06
March 2004 23:53, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> Dodam, ze nie pozwala jedynie _tworzyc_ takich uzytkownikow. _Istniejacy_
> powinni dzialac normalnie. (Vhyba, ze cos sie zmienilo od czasu, gdy to
> ostatnio obladalem).

Tak, ostatnio przez to przechodziłem. Po przekopiowaniu /etc/{shadow,passwd}
nie było żadnych problemów. Z kolei nowych userów dodaje już z '_' zamiast
'.'.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery