useradd -m m.pecio

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Nie, 7 Mar 2004, 11:18:07 CET

On Sun, Mar 07, 2004 at 11:03:50AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Ale bzdura! :-o Jesli zakaz używania '.' w POSIX nie jest podyktowany
> czymś innym niż czyjeś widzimisię to ja byłbym za olaniem go.

'.' w nazwie użytkownika może powodować problemy chociażby z
implementacjami 'chown' które używają tego samego znaku do rozdzielania
nazwy użytkownika i grupy. A do robienia dziwnych nazw użytkowników
służą przecież aliasy.

Ja już wielokrotnie miałem różne problemy z powodu dziwnych nazw
użytkowników (z kropkami, dużymi literami, podkreśleniami itp.).

Pozdrowienia,
        Jacek