freespace@ep09

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Nie, 7 Mar 2004, 12:23:36 CET

On Sun, Mar 07, 2004 at 12:07:58AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Przecież działa dokładnie tak, jak w OO - możesz zakotwiczać do strony,
> akapitu lub znaku.

W sprawie rysunków w MSO:
1. Wielu użytkownik kopiuje obraz w zewnętrznej aplikacji i wkleja do
Worda. Wygodne, tylko że pliki wychodzą nawet 10 razy większe niż przy
obrazach wstawianych przez Wstaw->Rysunek. W związku z tym uważam to za
błędną metodę.

2. Wstaw->Rysunek w Wordzie w stawia obrazek w czarnej (niedobrej)
ramce. Takiego obrazka nie można swobodnie przeciągać i umieszczac w
dowolnym miejscu dokumentu. Trzeba kliknąć prawy na rysunku ->Pasek
rysunek->...  właśnie nie pamiętam co dalej, chyba czwarta od końca
ikonka, Worda nie uczymy już od roku -> Edycja punktów zawijania.
Zmienia to czarną ramkę (niedobra) na białe uchwyty (dobre). Takie cudo
można wtedy przeciągać po całym dokumencie. Użytkownicy mają z tym
problemy.

3. Oczywiście są jeszcze odpowiednie tryby opływania tekstu, więc może z
tym Jakub ma problemy?

mimooh