Update clamav co 2h - nie za często???

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Nie, 7 Mar 2004, 14:28:01 CET

On Sun, 07 Mar 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> 1. Mówiłem o std. ustawieniu przychodzącym z rpm - możesz je zmienić.
i co z tego? odpowiedz jest do czego zupelnie innego.

> 2. Chcesz mi powiedzieć że jesteś odpowiedzialny za odwirusowywanie
>    komputerów kilkuset klientów rozrzuconych po całej Polsce?
w pewnym sensie.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Przekład literacki jest jak kobieta.
    http://yaro.perfect.net.pl/    |   Im piękniejszy tym mniej wierny."
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |               -J.Anouilh
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |