cvs za SQUID'em

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Nie, 7 Mar 2004, 21:17:16 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 11:05:08PM +0100, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz wrote:

> na ssh to mozesz spod putty (w pld tez jest) i tam masz opcje proxy i to
> dziala na 100%

Hm? putty ma magię robiącą tunel po http do dowolnego sshd stojącego po
drugiej stronie? Wątpię.

Sytuacja jest ttaka że admin odfiltrował ruch nie-http, dlaczego to już
osobna kwestja (sam adminuję trochę w 'szkole' i firewall w pracowni to
istny majstersztyk).

Rozwiązanie proste: poprosić go o nat na port ssh/cvs (plus być może jakiś
limit na pasmo)
Rozwiązanie trudniejsze dowolny tunel po http, np httptunnel.spec posiada
tą funkcjonalność.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej