useradd -m m.pecio

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 8 Mar 2004, 14:34:11 CET

Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Sun, Mar 07, 2004 at 11:53:43PM +0100, zainteresowany Michal Kochanowicz rzekl:

> A co nazywasz nazwą użytkownika? to co on wklepuje? możesz zrobić jakieś
> fantazyjne logowanie np w LDAPie, gdzie user wklepuje: Wesoly.Romek a
> nazwa w systemie to i tak 'beukot'. Do jakich usług to potrzebujesz?

To po co wogole nazywac userow? Od razu operujmy na czystych uidach i
budujmy bazy aliasow w MySQLu. Nazwa uzytkownika, jak sama nazwa
wskazuje, jest dla uzytkownika.

8 znakow i [a-z_] przestalo wystarczac, to moze czas najwyzszy
rozszerzyc standard?
install username-ng-1.0 - conflicts: cala rzesza programow, ktore nie
dzialaja z nowa nomenklatura.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa