nvidia...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 8 Mar 2004, 19:32:29 CET

On Mon, Mar 08, 2004 at 19:13:08 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Niech sobie idzie na brancza. W ac domyślne jest 2.6.

Ale 2.4 jest supported. Jeśli obecny DEVEL nie będzie na nim chodził, to
HEAD trzeba przenieść nie na brancha, a do osobnego *nvidia24.spec, żeby
trafiło to też na buildery i ftpa. O ile dobrze rozumiem Andrzeja w
wątku o mii-tool. Chociaż z drugiej strony, inne moduły chyba nie mają
wersji 2.4? - nie widzę nic poza kernel24.spec... To ja nie wiem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/