useradd -m m.pecio

Wto, 9 Mar 2004, 00:07:06 CET

Dnia Monday 08 of March 2004 20:07, Michal Kochanowicz napisał:

> IMAP4, POP3 i SMTP. Opcjonalnie FTP. Niektórzy mają shella, ale tym
> mniej się martwię.
IMAPa nie mam ale... POP3 (tpop3d), smtp (exim), ftp (pure-ftpd). Wszyscy
userzy istnieją tylko w MySQLu, działają wyłącznie po uid/gid, nie ma wpisów
w /etc/{passwd,group} dla nich. Działa znakomicie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux