SPEC xmms-output-arts v-0.7.1

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 9 Mar 2004, 15:05:44 CET

Witam!

On Tue, 9 Mar 2004, Grzegorz Konopko wrote:

> W cvs jest stara wersja nie działająca już pod AC.
> Zeby nikogo nie prosić zrobiłem upgrade do najnowszej wersji na podstawie
> ostatniej wersji.

I to jest właściwe podejście do sprawy:).

> Może nadaje się do umieszczenia w cvs ??

Pewnie by się i nadał, tylko jak na razie to mi sie nie chce zbudować, bo
nie może źródeł pobrać (dostaje 404 Not Found). Nie wiem czy to jakaś
chwilowa przypadłość, czy oni się gdzieś przenieśli czy coś...nie wiem?

Jak uda mi sie go w końcu zbudować (np. ktoś rozwiąże problem tego gdzie
wcieło Source0 i wogóle stronę projektu) i nikt mnie nie uprzedzi to
wrzucę to do cvs'u.

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org