Kile w menu KDE

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 9 Mar 2004, 15:40:58 CET

On Tuesday 09 of March 2004 15:08, Roman Werpachowski wrote:

> Bo jest przede wszystkim edytorem, takim jak emacs, vim, nedit, etc. Nie
> jest programem używanym w biurach.

1) Do "Edytory" powinny trafiać programy, których głównym zadaniem jest
operowanie na "plain text" - ale jest to moje prywatne zdanie.
2) Moim zdaniem kile podpada raczej pod określenie "procesor tekstu"
3) kile jest teraz w głównym drzewku "Office" ponieważ takie sa wpisy w
oryginalnym pliku desktop.

--
Adam Gorzkiewicz