Skąd brać w [ac] libICE-devel libXrender-devel ?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 10 Mar 2004, 17:15:22 CET

On Wednesday 10 of March 2004 17:10, Adam Gorzkiewicz wrote:

> A jak to sie stało, ze na head takie cóś ??

Uhm...  już widzę - Paweł porobił bcondy... Nie wiem - imo na razie one
powinny byc odwrócone, zeby domyslnie było po staremu, zwłaszcza, że 3.2.1
ztc widzę zostało wydane przydałoby się je zrobic najpierw.

--
Adam Gorzkiewicz