apache i webmaster

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 9 Mar 2004, 18:00:01 CET

On Tue, Mar 09, 2004 at 05:20:51PM +0100, Stacho Pal wrote:
> Racja, jak się 'odpali' wirtuala, to i główną trzeba dopisać
> do mod_vhost_alias.conf, więc IMHO bez róznicy.

Nie koniecznie.
W moim przypadku najczęsciej serwer zwie się mail.costam.pl
Wiec ServerName mail.costam.pl i DocumentRoot w /home/services/httpd
i pokazuje stronę z dokumentacją apache.

W virtualce
ServerName www.costam.pl
DocumentRoot ~webmajster/public_html

Czy coś koło tego.

A jeśli nie mail to np: wymyslna_nazwa_dla_serwera_123.costam.pl

Pozdrawiam

wbrew pozorom moje rozwiązanie powoduje ze mam wszędzie ład.

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service