[Ac] Bledy w instalatorze

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 10 Mar 2004, 01:05:31 CET

On Tue, Mar 09, 2004 at 11:39:00PM +0100, Lukasz Marciniak wrote:

> Witam,
>
> Ja znalazlem cos takiego:
> Gdy probuje zmienic filesystem z ext2 na xfs dla partycji raid pisze mi,
> ze partycja musi miec conajmniej 30 MB. Gdy zmienie z powrotem na ext2
> instalka idze dalej bez problemu.

A o tym już pisałem. W przypadku RAID rozmiar jest ustawiany na "1", ale
warunek nadal sprawdzany (w insteller-validate).
Tylko w którym repo jest aktualny instalator???
Szukałem pod http://cvs.pld-linux.org/bootdisk/
i http://svn.pld-linux.org/bootdisk/ - i nie znalazłem wersji ze
sprawdzaniem rozmiarów systemów plików.