SPEC - xmms-effect-volnorm

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 10 Mar 2004, 10:48:38 CET

Dnia śro 10. marca 2004 10:43, Jakub Bogusz napisał:

> A %configure2_13 ?
A:
%{__libtoolize}
%{__aclocal}
%{__autoconf}
%{__autoheader}
%{__automake}
%configure
%{__make}

+ patch, żeby nie szukał gtk+extr, które mu nie jest raczej potrzebne.

PS: mam prawie skończone, ale nie będę co chwila mergował, bo ktoś poprawia po
jednej rzeczy, zamiast zrobic wszystko od razu/.
--
Tomasz Wittner

$(YOUD_NEVER_GUESS_THIS_VARIABLE_NAME_HAHA)
http://freshmeat.net/articles/view/889/