WindowMaker + gkt2

Jan Kanty Palus atler w wp.pl
Śro, 10 Mar 2004, 11:12:43 CET

Witam

PLD mam od niedawna i jeszcze nie za bardzo wiem do kogo i jak mam
zglaszac ewentualne poprawki, robie to wiec tutaj. Do rzeczy...
Przydaloby sie wlaczyc 3 krotkie patche do WindowMakera z
http://monkey.org/openbsd/archive/ports/0308/msg00111.html eliminujace
miedzy innymi irytujacy problem z "focusem" okna aplikacji gtk2.
Kto korzystal np. z Gimpa wie o co chodzi... (Swoja droga info
znalezione w portsach FreeBSD, ktorzy znalezli info na grupie OpenBSD,
a ci z kolei patch wyluskali z Debiana i tak moze znajdzie sie w PLD
:-) )

BTW: Czy ktos wie moze gdzie lezy przyczyna tego, iz w PLD WindowMaker
nie wylapuje kolejnych wywolan tej samej aplikacji do jednej appicony?
Tworzy sie przez to wielki balagan, glownie z XTermemami.