Skąd brać w [ac] libICE-devel libXrender-devel ?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 10 Mar 2004, 17:04:54 CET

On Wed, Mar 10, 2004 at 04:58:08PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Obie implementacje są kompatybilne?

"Teoretycznie"...

> Będzie spoooooooro noautoreq i kupa
> ręcznych zależności. Super :/

Więcej: gdyby udostępnić obie wersje naraz, to jestem prawie pewien,
że niezależnie od obecności zależności od nazw pakietów, poldek i tak
polegnie przy próbie instalacji bibliotek X11, jeśli nie będą jeszcze
zainstalowane (ponieważ byłoby XFree86-libs zawierające wiele bibliotek
i wiele pakietów libX* zawierających po jednej bibliotece, z których
każda jest w konflikcie z XFree86-libs) - któraś z prób "wylosowania"
pakietu po SONAME trafi na pakiet będący w konflikcie z już wybranymi...
Chyba że "choose_equivalents...=yes", to wtedy mamy quiz i test
wytrzymałości psychicznej instalującego.