[OT] Re: Prezydent RP przekazał nam władzę.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 10 Mar 2004, 21:45:46 CET

On Wed, Mar 10, 2004 at 03:58:40PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> http://42.pl/url/1SX !
>
> (oraz w wersji bardziej pesymistycznej: http://42.pl/url/1SS )

To mi przypomniało pewną sytuację z liceum.

Mieliśmy do napisania nowelkę. Wybrałem temat dość wdzięczny, a wpros z
życia wzięty - kolegę i jego ówczesną dziewczynę. Opisałem historię ich
poznania (mieszając fikcję z faktami) oraz prorokowałem (wtedy) jak to
się zakończy.

Aby nie wdawać się w szczegóły, przejdę do sedna. Powstały dwie wersje
tej nowelki: "Nowelka" i "Nowelka z pesymistycznym zakończeniem". W tej
drugiej po burzliwym rozstaniu dziewczyna naszprycowała się tabletkami
nasennymi, natomiast ciała chłopaka nie odnaleziono. W tej pierwszej
spodziewać by się można optymistycznego zakończenia. I owszem. Związek
upadł, ale przeżyli.

Polonistka długo mi wtedy nie dawała spokoju za tą nowelkę bez
pesymistycznego zakończenia :)