Skąd brać w [ac] libICE-devel libXrender-devel ?

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Śro, 10 Mar 2004, 21:51:58 CET

Dnia środa 10 marzec 2004 21:41, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Nie chodzi o budowanie tylko o binarną kompatybilność.
problem u mnie byl (przy uzywaniu programow zlinkowanych z xfree a uzywajac
xlibs z freedesktop) z:
libGL (bo jeszcze nie ma freedesktopowej implementacji AFAIK)
libXxf86vm (bo to xf86-specific)
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871