Skąd brać w [ac] libICE-devel libXrender-devel ?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 11 Mar 2004, 07:43:33 CET

On Wednesday 10 of March 2004 21:41, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Pakowanie takich bcondów do każdego pakietu xowego? Może raczej

Ztc rozumiem to to raczej tymczasówka - dla ułatwienia testów.

> XFree86.spec poszatkować na podpakiety zgodne z tą drugą implementacją?

Hmm... a po co w ogole dwie implementacje?? Czy uzywamy dwóch implementacji
libXft, libXrender i libXcursor ? Jakiś czas temu zostało powiedziane "A", to
teraz trzeba powiedzieć "B" i konsekwentnie do konca przesiąść się na xlibs.

Takie jest moje zdanie i zaczynając te całą zabawę tak własnie to sobie
wyobrażałem. Jak bedzie to oczywiscie temat do uzgodnień. Ja w kazdym razie
większą wage obecnie przywiazywałbym do testów, niz do roztrzasania w jaki
sposób i kiedy to miałoby być zaimplementowane.

--
Adam Gorzkiewicz