SPECS: pdns.spec - updated to 2.9.16 - patch0 and 1 already in sou...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 11 Mar 2004, 12:31:57 CET

On Thu, Mar 11, 2004 at 12:20:37PM +0100, Marcin Kurzyna wrote:

> hmm.. w poprzedniej wersji bez tego BR nie było załatane nic, więc zwyczajnie
> sie nie budowało (przynajmniej u mnie); dla tegonie ruszałem.
> W sensie załatanie wywalić to po prostu z configure (oczywiście sprawdzając
> czy sie zbuduje, żeby nie było wątpliwości :P )?

Szybko i brzydko, to zastępując test -f .../coś.a przez
test -f .../coś.so (jajcus już się cieszy ;>).
A porządniej zamienić na test z użyciem AC_CHECK_LIB i próbami
podstawiania -L... do LDFLAGS.