Problem z rpm-em @ac-amd64 (Re: ERRORS: pwdutils.spec)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 11 Mar 2004, 13:18:09 CET

On Thu, Mar 11, 2004 at 09:43:21AM +0000, PLD ac-amd64 builder wrote:
> Parsing SELinux file contexts skipped: /etc/security/selinux/src/policy/file_contexts/file_contexts: No such file or directory
> rpmbuild: lseek failed (Invalid argument).
>
> error: No files produced.

Z dużym prawdopodobieństwem jest to błąd w readelf (który uaktualniałem
z powodu błędów wykrytych przypadkiem na sparcu - widocznie jest jeszcze
coś, może bardziej związanego z Elf64).
Nie mam jak tego zdebugować - stąd prośba do mających dostęp do
takiej maszyny o próbę diagnozy (strace, backtrace z gdb, najlepiej
od razu poprawkę ;>).