[AC] Instalator - najnowsze miniiso

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 11 Mar 2004, 15:14:56 CET

Witam!

1. Dodałem userka, zamknąłem serwerownie, chcę się zalogować po ssh i
d... - bo userek dostał bash'a, a basha nie ma w systemie - (instalacja
base - ale user nie z instalatora tylko dodany z ręki - jak z
instalatora jest ok to przepraszam, za fałszywy alarm!)

2. W mojej sieci mam puszczony ruch tylko przez PROXY, pyt:

Jak zainstalować AC po sieci bez zrobienia maskarady?
owszem, domyślnie poldek używa proxy, ale chyba nie w trybie passiv (jak
już zainstaluję i dalej pociągnę przez wgeta w trybie passiv to śmiga -
tylko co z początkiem?
Czy może kolega troszkę nie tak firewalla postawił?

--
Andrzej Zawadzki