[Ac] Zwalony kernel

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 11 Mar 2004, 17:09:45 CET

Użytkownik Marcin Krzyzanowski napisał:
> i podobno na realtekach.... tak mi doniesiono, ale nie posiadam. (aha...
> oopsuje przy wyladowywaniu ponoc)
Na SiS cholera wie. Interfejsy sie podnosza, a oops wykreca przy probie
uruchomienia np. apacha lub kdm. Nie jestem pewien, ale problemy sprawia
chyba IPv6 (aczkolwiek w oopsie zglasza sie modul sis900).
Tak czy siak wnioskuje o przywrocenie 0.14 i cofniecie 0.16 do test lub
ready.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+