SPECS: gtk+.spec - strict deps. - bcond xlibs.

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 11 Mar 2004, 19:05:32 CET

On Thursday 11 of March 2004 18:24, Jakub Bogusz wrote:

> Raczej do okrojenia, a nie /dev/drzewo.
>
> $ rpm -q --whatrequires libXxf86dga.so.1
> $ rpm -q --whatrequires libXxf86vm.so.1

ZTCW, to ostatnie wersje mesy wspieraja sprzetowy
rendering via DRI. poza tym video-mode switching
jest wspierany przez mese i powyzsze sa tylko fragmetnami
kodu dri (http://dri.sourceforge.net/) i mesy
(http://www.mesa3d.org/) przeniesionymi do projektu xf86.
(jak sie myle, to mnie nastawcie na dobre tory).

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...