Skąd brać w OpenGL-devel (gdziekolwiek)?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 11 Mar 2004, 22:44:48 CET

On Thursday 11 of March 2004 16:21, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Rozumiem, ze jest ma byc normalne? W XFree86.spec -r DEVEL
> XFree86-OpenGL-devel tez wymaga XFree86-devel, nawet z --with xlibs.

Nie jestem pewien, czy ta zależność powinna istnieć, tymniemniej w -r DEVEL
XFree86-devel jest zubożone o to, co dostarcza implementacja xlibs i mozna to
normalnie instalowac i uzywać. Nie instalowanie XFree86-devel zaleca sie w
tej chwili ze wzgledu na testy (wyłapanie realnych BR).

--
Adam Gorzkiewicz