Status Ac (było Re: SPECS: gtk+.spec -

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 12 Mar 2004, 14:12:11 CET

On Fri, Mar 12, 2004 at 01:10:37PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

Na wszystkich których dotyczy ;)
ppc64 nie mamy na razie, zostaje alpha.

> To zalezy ile jeszcze tego czasu do wydania potrzeba. A tego chyba nikt nie
> wie. Zauwaz, ze obecne zamieszanie z X* powoduje koniecznosc przebudowania
> wsztystkich pakietow posiadajacych zaleznosci od XFree. A malo ich ?
>
> Inna sprawa, ze glibc-2.3.4 jeszcze chyba _nie ma_ ... ?

glibc 2.3.3 też oficjalnie nie ma.
Co nie przeszkadza mu być w co najmniej większości (jeśli nie wszystkich)
dystrybucji używających jądra 2.6.
Nie wiadomo czy 2.3.3 zostanie w końcu wydane (i nie widziałem, żeby
ktokolwiek wspominał, czego brakuje do wydania), ale nowe rzeczy dochodzą
już z oznaczeniem wersji 2.3.4.

> BTW: jak mocno w skali doby sa zapracowane buildery Ac i ktory jest obecnie
> "waskim gardlem" ? ppc ?

Zwykle z tyłu zostaje ppc i i386, przed nimi alpha/sparc (w różnej
kolejności).
sparc ma fory przy kernelu, bo 2.6 nie istnieje w wersji SMP na sparc32.