2.4 i iptables

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 12 Mar 2004, 15:27:27 CET

Dziękuję bardzo. W środę straciłem masę czasu, skończyło się na
instalacji DC. W przyszłym tygodniu mam kolejną instalację w dość dużej
sieci i tam na rzeźbienie mnie już nie będzie stać - mam sobie wziąć
inną distro? Bo komuś musiało przeszkadzać, że w Ac był
kernel-2.4.24-0.3, pod którego można było sobie zbudować ze speca
iptables-1.2.9_20031209-1 w 2.4.24_0.3. Teraz iptables z HEAD się nie
budują na kernel24-2.4.25..., a kernela to już kompilował nie będę.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/