2.4 i iptables

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 13 Mar 2004, 09:54:03 CET

On Sat, 13 Mar 2004, Tomasz Pala wrote:

> Na początek zbudować kernela i przyległości (moduły, iptables) z 2.4, bo
> 2.6 do produkcyjnej pracy się nie nadaje i prędko nie będzie nadawał.
> Przypomnę, że w poprzedniej serii dopiero gdzieś od 2.4.kilkanaście
> można było mówić o stabilności.

To zrob,
Jakos dziwnie wiekszosc developerow dzial na 2.6 i nie narzeka, a problemy
jakie wychopdza sa w miare na bierzaco rozwiazywane.
Wyjatkiem sa problemy z 2.6 niedystrybucyjnym - ktorymi powiem szczerze, nie
mam ochoty sie zajmowac.

Ja dzialam na 2.6 od poczatku i nie narzekam ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}