2.4 i iptables

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 10:51:41 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 10:27:22 +0100, Marcin Doliński wrote:

> Zrobisz support to będzie. To Ty chcesz 2.4 a nie ja. SOD#1

kernel.spec, rev. 1.572 (obecnie chyba kernel24.spec)
iptables.spec, rev. 1.104

To jest zrobione i mi wystarczy. Możliwe też, że jakieś wyższe rev.
(sądząc po commitlogach to iptables 1.105 i kernel 1.593).

Więc CO mam zrobić!? To TY jako RM decydujesz o tagach i tym, co ląduje
na ftp. Wyskakujesz z SOD, a gdzie napisałeś JAK (w sensie skopiowania
speca, otagowania etc) to zrobić?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/