iptables z HEAD i 2.4.25

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 14 Mar 2004, 10:12:55 CET

On Sun, Mar 14, 2004 at 09:37:21 +0100, Paweł Sikora wrote:

> ten patch poprawial tylko naglowki wchodzace w sklad paczki iptables-devel,

cp -a include/* $RPM_BUILD_ROOT%{_includedir}/iptables
[...]
%{_includedir}/iptables

zatem pomyliłeś sobie branche - mniej plików wchodzi do iptables-devel
na LINUX_2_6. Czemu tylko te pliki? Usunąć resztę także w iptables24?

> tak by programy z przestrzeni uzytkownika mogly sie poprawnie skompilowac.

Nie wydaje mi się... Jakie to są aplikacje, przetestujemy?

> bez tej latki do poprawnej kompilacji potrzeba dodatkowo
> podawac -I/usr/include/iptables.
> jedyny cel tej latki, to porawic paczke devel, a nie wszystkie aplikacje
> ktore z niej beda korzystac.

Pytanie, czy te programy mają #include <iptables.h> czy
<iptables/iptables.h>?

> jak to robilem, to u mnie dzialalo.

Nie miało prawa działać. Te nagłówki są używane podczas kompilacji
iptables, a wtedy nie leżą w ./include/iptables, tylko w ./include.
Zadziałało Ci pewnie dlatego, że miałeś w systemie zainstalowane
iptables-devel i zostały użyte nagłówki z /usr/include, zamiast z
%{_builddir}.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/