[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 16:30:25 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 16:22:15 +0100, wrobell wrote:

> no widzisz... więc po co ta dyskusja?

Bo zainstalowałem i nie działało. Prawie nic. poldek znalazł jeden
pakiet, teraz się dowiaduję, że mogą być inne (i bez dyskusji bym się
nie dowiedział, więc wiesz już po co;>)...

> hint: te pakiety są wymienne między sobą - generują pdf-y bądź .dvi
> i w zależności co komu wygodniej używać, to sobie powinien zainstalować.

...a żeby za miesiąc nie wałkować od początku na jakimś pld-users,
trzeba do pakietu z tym - wszystkie te, które poprzednio wymieniłeś?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/