apache i webmaster

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 13 Mar 2004, 17:37:18 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 13
March 2004 16:07, Tomasz Pala typed:
> Przy okazji pytanie - jakiego webmaila może mi ktoś polecić na serwer
> pocztowy? Domyślam się, że ze względu na EUID/EGID, z jakim chodzi
> apache, nie można po prostu korzystać lokalnie z poczty, tylko musi iść
> via POP3 (akurat tego używam)? Pocztę mam w mboxach (/var/mail/*), nie
> Maildirach.

Squirrelmail. Ładny, wygodny, dużo pluginów.

Jeśli chodzi o protokół odbioru, to nie widziałem żadnego webmaila
działającego przez POP3 ;-) Zawsze wszystko działało przez IMAP-a.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery