apache i webmaster

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 19:10:44 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 18:43:32 +0100, Andrzej Augustynowicz wrote:

> uebimiau, ilohamail -> przyjemne, niewielkie wymagania
> openwebmail

ilohamaila i openwebmaila (opartego na neomail) instalowałem, także nocc
i ISMaila. Ale jakoś te na POP3 mi nie przypadły do gustu, głównie przez
pole do wpisywania serwera (można sobie z dowolnego ściągać). Jeden z
nich w ogóle nie chciał ruszyć, nie pamiętam który.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/