SPECS: iptables.spec, iputils.spec, kannel.spec, rpm.spec - bcond ...

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Nie, 14 Mar 2004, 13:32:04 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Sunday 14 March
2004 13:27, Bartosz Taudul typed:

> Widocznie nie lubisz podawać jakichkolwiek argumentów...
>
> Nie zamierzam się wbrew zdrowemu rozsądkowi podporządkowywać jakiemuś
> dokumentowi zmałpowanemu z innej dystrybucji.

Proszę bardzo: stwórz własną wersję tego dokumentu. Ja się dostosuję do
każdej.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery