SPECS: iptables.spec, iputils.spec, kannel.spec, rpm.spec - bcond ...

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 14 Mar 2004, 14:29:11 CET

On Sun, Mar 14, 2004 at 02:04:55PM +0100, Michal Chruszcz wrote:
> Jednym słowem, chcesz dać do zrozumienia, że masz w dupie wszystkich innych
> i Twoje Jedynie Słuszne Zdanie może wprowadzać w błąd innych?
Tak, ponieważ nie chcę przestrzegać reguł obowiązujących w gentoo, to
znaczy że mam wszystkich w dupie. Śmieszny jesteś.

> Na siłę?! LOL Proponuję unifikację bcondów, mającą na celu załatwienie
> kolejnej, małej cechy, która jednak ujednolica dystrybucję.
| app-misc/workrave:no-exercises - Disable exercises support
| app-misc/workrave:no-experimental - Compile without experimental features
| games-fps/quake2-icculus:noqmax - Do not build the pretty version (quake max)
Rzeczywiście, unifikacja straszna, tutaj no-cośtam, tutaj nocośtam.
Gratulacje dla tego kto potrafi od razu zrozumieć o co chodzi w
--without no-exercises.

| games-fps/quake2-icculus:rogue - Build support for the 'The Reckoning' Mission Pack (xatrix)
| games-fps/quake2-icculus:xatrix - Build support for the 'Ground Zero' Mission Pack (rogue)
Nie daj boże jakiś dodatek do quake w speca wpadnie. Dodać się nie da,
bo przecież jest ściśle określone co może być bcondem a co nie może.

| games-fps/duke3d:nophysfs - Disables support for physfs
| media-libs/sdl-sound:physfs - Enable physfs support
Unifikacja, kjm.

Itd.

> A przecież
> deweloperzy dystrybucji, w szczególności takiej jak PLD, powinni mieć to na
> uwadze.
No tak, przecież ten sam bcond w jednym specu to '3ds', w drugim
'3dstudio', w trzecim '3dStUdIo', w czwartym 'dupamaryni', a w piątym
'golipierdolikrawatywiążeusuwaciąże'. Koniecznie trzeba takie praktyki
ukrócić.

wolf
--
  Bartek   .  - Pan nie będzie nic robił od tyłu.
  Taudul   :