ac-ppc

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 14 Mar 2004, 20:35:45 CET

On Sun, Mar 14, 2004 at 08:10:25PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> spidi ma problemy z domena.
> Moze wpisac IP statycznie ? Tylko jaki to jest ?
> 212.87.11.28 ?

Chyba nie, nie można się połączyć.
Albo jest wycięty na firewallu z zewnątrz.

> A konkretniej ?

Nie ma na buildlogs, ani nie odsyła komunikatów do zlecającego (więc
nawet nie mogę puścić zlecenia z poleceniem "/sbin/ip a", żeby się
ujawnił ;) - tzn. mogę, ale nic to nie da, bo nie zobaczę wyniku).
Host-widmo :)
Chyba żeby kazać mu zrobić pakiet z wynikiem tego polecenia ;)