SPEC - iptables-IMQ.spec

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Nie, 14 Mar 2004, 21:19:16 CET

W liście z nie, 14-03-2004, godz. 20:15, Wojciech 'Sas' Cieciwa pisze:

> Poniewaz IMQ na 2.6 czasami dziala w sposob nieprzewidywalny - o czym mowil
> Arek.
Ale przecież w ostatnich jajkach 2.6 imq jest już włączone - dlaczego zatem
iptables nie miało by obsługiwać IMQ ?
Co do niestabilnego działania - osobiście używam IMQ od chyba dwóch lat
i nie miałem z nim żadnych kłopotów.
Podobno pojawiają się jakieś problemy z ruchem generowanym lokalnie i
przycinanym na interfejsie IMQ, ale osobiście nie udało mi się tego
potwierdzić...

--
mrk