cvs server: kernel.spec is no longer in the repository

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 16 Mar 2004, 14:48:00 CET

On Tue, 16 Mar 2004, Bartosz Taudul wrote:

> Jakieś argumenty za stosowaniem tego brancza zamiast HEAD? (wiem że nie
> do ciebie to pytanie)

tak, w tym branczu jest rozwijany kernel 2.6.X - obecnie 2.6.5-rc1 ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}