pentium3.rpm ??

Pon, 15 Mar 2004, 10:39:31 CET

Dnia Monday 15 of March 2004 10:24, Marcin Krzyzanowski napisał:

> zauwazylem ze nagle rpm zaczal mi budowac pakiety .pentium3.rpm,
> pomijajac fakt ze mam pentium4 i nijak nie rozumiem tego, to bardziej
> zastanawia mnie czemu to sie zmienilo by default przy upgrejdzie.
>

> Co bylo zlego w i686 ? Nie lepiej zostawic i686 a jesli ktos chce to
> dopiero przestawia sobie w pentium3 a nie odwrotnie ?
Jak dla mnie ten patch w rpmie jest pomyłką w przypadku gdy w Ac nie będzie
drzewka pentium3 (a napewno nie będzie). Do bconda go raczej.

ps. przez niego builder i386/nest zaczął generować pentium3.rpm :)
--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux